דלתות כנף אוטומטיות

תמונה דלת אוטומטית ALL GLASS ביוני נתניהו 10 פתח תקווה

תוכן עניינים

דלתות כנף כל המידע והנתונים על השירות

דלתות כנף אוטומטיות הן דלתות הנפתחות על ציר, דלתות המאפשרות פתיחה וסגירה מלאה ונוחה של הדלת ללא צורך בהפעלת כוח וללא מגע יד. המנגנון המפעיל את הדלת הוא קטן וקומפקטי, מנגנון שאותו אפשר להתקין גם מעל לדלתות קיימות.

חברת HI-TECH DOOR היא בין החברות המובילות בתחום התקנת דלת כנף אוטומטית. החברה צברה ידע רב ועשרים שנות ניסיון ויש לה את היכולת לייעץ, לבחור ולהתקין בכל מקום את דלת הכנף המתאימה.

נא להכיר: דלתות כנף אוטומטיות

דלתות הכנף מיועדות למקומות שבהם יש פתחים גדולים, יחסית. הדלתות מותקנות על ציר עם מנגנון פתיחה אוטומטי המאפשר פתיחה נוחה וקלה של הדלת ללא מגע יד וללא צורך בהפעלת כוח.

דלתות הכנף נמצאות במקומות רבים, בכניסות ללובי, במבנים ציבורים או פרטיים כדלת כניסה או כדלתות פנימיות, בכניסה למרכזים מסחריים, לקניונים, בבתי חולים , בבתי אבות, במשרדים, בכניסה ל"חדרים נקיים" הדורשים סטריליות מושלמת, בחנויות ובמקומות נוספים שבהם יש נהירה המונית של אנשים או במקומות שבהם יש צורך לאפשר כניסה לבעלי מוגבלויות או לנכים היושבים על כיסא גלגלים שאינם יכולים להיכנס באמצעות דלת רגילה.

דלתות כנף אוטומטיות הן דלתות אוטומטיות הנותנות מענה לחוק הנגישות אשר קובע כי במקומות ציבורים תתאפשר גישה לבעלי מוגבלויות או לנכים היושבים על כיסאות גלגלים.

יש מספר סוגים של דלתות כנף אוטומטיות, יש דלת כנף אוטומטית חד כנף, יש דלת כנף אוטומטית דו כנף ויש דלת כנף אוטומטית דו כנף ודו כיווני.

דלת כנף חד כנפית

מתאימה לחנויות, ללובי של משרדים, לבניינים פרטיים, למוסדות ציבור ועוד. דלת כנף חד כנפית נפתחת לכיוון אחד או לשני כיוונים בהתאם לצורך, דלת זו מגיעה עם מנגנון חשמלי הנפתח באופן אוטומטי באמצעות חיישן או בפתיחה ידנית על ידי דחיפה של הדלת עם מחזור הידראולי אשר סוגר את הדלת באופן אוטומטי.

דלת דו כנפית

היא דלת בעלת שתי כפיים אשר נפתחות לאותו כיוון. הדלת מתאימה למבנים ציבוריים או פרטיים שבהם קיים פתח גדול, יחסית, ומאפשרת להתקין דלת כנף דו כנפית שתהפוך להיות דלת קורסת במצבי חירום ותאפשר להמוני האנשים הרוצים לצאת במהירות מהבניין להימלט ממנו מתוך שמירה על כללי הבטיחות. דלת כנף דו כנפית מגיעה עם מתאם סגירה המאפשר סגירה אוטומטית או ידנית כדי להבטיח נוחות של סגירה ופתיחה של הדלת.

דלת דו כנפית עם מעבר דו כיווני

מאפשרת מעבר דו כיווני לכל מי שעובר דרכה מאחר ולכל אחת מכנפי הדלת יש כיוון פתיחה או סגירה שונה. דלת דו כנפית עם מעבר דו כיווני מיועדת לכל מקום שבו יש פתח מעבר גדול יחסית והיא מאפשרת את הבחירה הרצויה של גודל הפתח באמצעות צירים מיוחדים שמאפשרים הרחבה של הפתח לגודל הרצוי.

חברת HI-TECH DOOR מציעה דגמים שונים של דלתות כנף בהתאם לסוג המבנה, לתנאים הפיזיים שלו, לאופן השימוש במבנה ולצרכי הלקוח.

אנו מתקינים דלתות כנף אוטומטיות המיוצרות מחומרי גלם, מנועים ומנגנונים איכותיים, דלתות העומדות בתקן איכות ללא פשרות מתוך הקפדה על תנאי בטיחות מחמירים.

בחרתם בנו? תיהנו מדלתות איכותיות שישמשו אתכם לאורך שנים רבות!

[kkratings]

Share on Facebook