תוכן עניינים

דלת חשמלית למה כדאי לכם להתקין דלת חשמלית?

העולם המודרני מביא עמו חידושים טכנולוגיים המסייעים לנו להתנהל בקלות בחיי היום יום. אחד מהחידושים הטכנולוגים הבולטים הוא הדלת החשמלית. דלתות חשמליות מעניקים פתרון פונקציונאלי ויוקרתי בכל מקום שבו הן מותקנות, בבנייני מגורים, בבנייני משרדים, במבנים ציבוריים, בבתי חולים, בבתי מלון, במרכזים מסחריים, קניונים ועוד. המראה המרשים והמזמין של הדלת הוא כרטיס הכניסה שלכם אל העולם הטכנולוגי המתקדם ואל הלב של הלקוחות.

דלת חשמלית היא דלת בעלת מגנון פתיחה או סגירה שאינו דורש הפעלת כוח או מגע יד. מנגנוני הפתיחה והסגירה פועלים באופן אוטומטי באמצעות מנועים חשמליים.

הפעלת מנגנון הפתיחה יכולה להתבצע במספר דרכים, באמצעות חיישן המזהה תנועה מתקרבת, באמצעות חיישן המזהה לחץ כתוצאה מדריכה, באמצעות אלגוריתם בקרה הפותח וסוגר את הדלת אחת לזמן קצוב שנקבע מראש, או באמצעות מערכת זיהוי מרחוק או מתג המופעל ידנית.

לדלת החשמלית יש יתרונות רבים. נוסף על כך שהיא מעניקה חזות יוקרתית ומרשימה בכל מקום שבו היא מותקנת, היא מאפשרת גישה נוחה אל המבנה גם לאנשים נכים, לאנשים מוגבלים או לכל מי שנושא משא וידיו אינן פנויות להתעסק בפתיחת הדלת. העובדה שאין צורך במגע יד כדי לפתוח את הדלת שומרת על רמת ניקיון גבוהה ומונעת העברה של חיידקים ומזיקים אחרים מאחד לשני. הדלת החשמלית נפתחת ונסגרת באופן אוטומטי ובכך היא מקטינה את כמות האנרגיה הנדרשת לחימום או לקירור של המבנה, חוסכת בהוצאות ומגינה בפני כניסה של אבק ולכלוך.

איך לבחור דלת חשמלית מתאימה?

את הדלת החשמלית בוחרים לפי שני קריטריונים עיקריים, גודל הכניסה והמטרה שבגינה היא מותקנת.

  • דלתות אוטומטיות הן דלתות הנפתחות ונסגרות באופן אוטומטי. הן מתאימות לפתיחה של בנייני מגורים, משרדים, קניונים, מרכזים מסחריים ועוד. הן משדרגות מראה מזמין ויוקרתי, הן מותקנות על מסילה עילית ומעניקות מראה אסתטי ונעים.
  • דלתות מסתובבות הן דלתות המתאימות למקומות שבהם יש תנועה גדולה של אנשים הנכנסים למבנה ויוצאים ממנו מאחר והדלתות המסתובבות מאפשרות תנועה בו זמנית של מספר אנשים בכיוונים שונים, ליציאה או לכניסה. אלו דלתות רחבות בעלות דפנות גדולות וכדי להתקין אותן יש צורך במרווח של שטח.

הדלתות המסתובבות שומרות על בידוד מצוין בתנאי מזג אוויר שונים, על ביטחון, על רמת ניקיון גבוהה ומשדרות כניסה יוקרתית ומרשימה.

  • דלתות קורסות הן דלתות שבימים רגילים עובדות כדלתות הזזה אוטומטיות, אך במצבי חירום, כאשר אנשים רבים צובאים על הדלת במטרה להימלט מהמקום כמה שיותר מהר, הדלתות קורסות מהמנגנון האוטומטי ומאפשרות דחיפה מכנית ופתיחה של כל הכנפיים, וכך פתח המילוט יהיה רחב יותר ואנשים רבים יותר יוכלו להימלט דרכו.
  • דלת טלסקופית מתאימה למקומות שבהם פתח הכניסה צר ויש הגבלה בניצול המרבי של רוחב הפתח. כדי לנצל את מלוא הרוחב של הפתח, הכנפיים של הדלת נפתחות זו אחרי זו במקביל ונאספות בצד אחד של הפתח.
  • דלת הרמטית הן דלתות המותקנות במקומות שבהם נדרשת סגירה הרמטית בין החלל לבין הסביבה החיצונית כמו למשל במעבדות מחקר, בחדרי ניתוח, בתעשיית ההי טק, בתעשיית המזון ועוד.
  • דלת מהירה מתאימה למקומות שבהם רוצים לסגור או לפתוח חללים במהירות. הדלתות המהירות הן דלתות נגללות כלפי מעלה אל תוך מסילה נסתרת והן נפתחות ונסגרות במהירות באמצעות מנועים חשמליים ובקר המאפשר שליטה מוחלטת על הפתיחה, על הסגירה ובמצבים מסוימים גם על עצירה. במצבי חירום אפשר לנטרל את מנגנון הפתיחה האוטומטי באמצעות מנגנון לנטרול ידני.
  • ויטרינת זכוכית הן דלתות כניסה אוטומטיות העשויות מזכוכית מחוסמת אשר חושפות את פנים המבנה. ויטרינות הזכוכית מתאימות לבתי עסקים שבהם רוצים לראות ולהיראות. התקנת הוויטרינה מזמינה את הלקוח להיכנס אל בית העסק ומשדרת מראה יוקרתי ומרשים.
  • דלתות כנף אוטומטיות מופעלות באמצעות מנגנון אוטומטי המאפשר פתיחה וסגירה של הדלת ללא הפעלת כוח או מגע יד אדם, והן מתאימות לדלתות פנים, לדלתות חוץ, לדלת משיכה ולדלת דחיפה. את המנגנון הגורם לפתיחה האוטומטית אפשר להתקין על דלת קיימת או דלת חדשה.

מחפשים דלת חשמלית, צרו קשר עם הייטק דור! צוות העובדים המיומן שלנו ידע לייעץ לכם, לסייע לבחור ולהתקין את סוג הדלת החשמלית שיענה בדייקנות על הצרכים האינדיבידואליים של כל לקוח.

[kkratings]